Terminy

od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00–17.00

turnus I: 14–18 lipca 2025 r. – półkolonie kulinarne
turnus II: 21–25 lipca 2025 r. – półkolonie historyczne
turnus III: 18–22 sierpnia 2025 r. – półkolonie kulinarne

Rozpoczęcie rezerwacji: 6 maja

Ramowy plan dnia – I i III turnus (kulinarne)

08.00–08.30 | przybycie uczestników
08.30–09.00 | zapoznanie z tematyką dnia
09.00–10.15 | warsztaty kulinarne i II śniadanie
10.15–10.45 | relaks i zabawy integracyjne
10.45–12.15 | blok zajęciowy (warsztaty przyrodnicze, historyczne lub rekonstrukcyjne)
12.15–14.00 | warsztaty kulinarne i obiad
14.00–15.00 | odpoczynek z elementami aktywności przyrodniczo-plastycznej
15.00–16.00 | blok zajęciowy (warsztaty przyrodnicze, plastyczne, zajęcia rekreacyjne)
16.00–16.30 | podwieczorek, podsumowanie dnia
16.30–17.00 | zabawy integracyjne, odbiór dzieci

Ramowy plan dnia – II turnus (historyczny)

08.00–08.30 | przybycie uczestników
08.30–09.00 | zapoznanie z tematyką dnia
09.00–09.45 | II śniadanie i odpoczynek
09.45–11.45 | blok zajęciowy (warsztaty przyrodnicze, historyczne lub rekonstrukcyjne)
11.45–13.00 | warsztaty kulinarne
13.00–13.30 | obiad
13.30–14.00 | relaks i zabawy integracyjne
14.00–16.00 | blok zajęciowy (warsztaty przyrodnicze, historyczne lub rekonstrukcyjne)
16.00–16.30 | podwieczorek, podsumowanie dnia
16.30–17.00 | zabawy integracyjne, odbiór dzieci

Ważne!

Prosimy zwrócić uwagę, że podczas warsztatów kulinarnych i pszczelarskich może dojść do kontaktu z alergenami!

Rezerwacja

  1. Wstępna rezerwacja miejsca nastąpi po zgłoszeniu mailowym na adres: polkolonie@muzeum-wilanow.pl. W mailu należy podać imię i nazwisko dziecka (dzieci), wiek dziecka (dzieci), imię i nazwisko opiekuna, jego numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.
  2. Po wstępnej rezerwacji na podany adres będzie wysłany link do płatności (pełnej kwoty lub zadatku). Ostateczna rezerwacja miejsca nastąpi po dokonaniu wpłaty.
  3. Po zaksięgowaniu wpłaty na adres mailowy będą wysłane dokumenty do uzupełnienia i podpisania: karta kwalifikacyjna uczestnika półkolonii, zgoda na wykorzystanie wizerunku, procedury sanitarne i regulamin półkolonii, upoważnienie odbioru uczestnika lub zgoda na samodzielny powrót dziecka do domu.
  4. Uzupełnione i podpisane dokumenty należy dostarczyć osobiście lub przesłać (oryginały dostarczyć w dniu rozpoczęcia półkolonii) do Muzeum Pałacu w Wilanowie nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem półkolonii.
  5. Rezygnacji można dokonać jedynie na etapie wstępnej rezerwacji. Po dokonaniu opłaty nie ma możliwości zwrotu kosztów za półkolonie.

Kontakt

Joanna Jaroć
m: jjaroc[at]muzeum-wilanow.pl
t: 601 288 152

Martyna Przedpolewska
m: mprzedpolewska[at]muzeum-wilanow.pl  
t: 785 905 715

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych

w związku z organizacją półkolonii w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Administratorem danych osobowych jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie z siedzibą przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: odo@muzeum-wilanow.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@muzeum-wilanow.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Dane będą przetwarzane w celu dokonania rezerwacji, a w przypadku jej potwierdzenia w celach związanych z realizacją półkolonii.

Podstawą prawną przetwarzania danych w związku z rezerwacją jest art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), gdyż ich przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania danych w związku z realizacją półkolonii jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO), konieczność wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), niezbędność przetwarzania danych w celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), niezbędność przetwarzania ze względu na ważny interes publiczny jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uczestników wypoczynku oraz osób mających z nimi kontakt (art. 9 ust. 2 lit. g RODO), niezbędność przetwarzania do celów archiwalnych (art. 9 ust. 2 lit. j RODO), niezbędność przetwarzania do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, w tym w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f i art. 9 ust. 2 lit. f RODO). 

Dane zebrane na potrzeby rezerwacji zostaną niezwłocznie usunięte w przypadku jej anulowania. Dane przetwarzane w związku z organizacją półkolonii będą przetwarzane do czasu zakończenia półkolonii, a następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.